خانه مجازی من
خانه مجازی من

خانه مجازی من

کدبانو


ما دیشب خواستیم یه بار کدبانویی کنیم برای خودمون و داداشمون نیمرو درست کردیم!

اینکه کاملا بی نمک بود که جدا....یه طعم بدی میداد مثل همیشه نبود...

برادرم یه چند قاشقی خورد و گفت این طعمش بده نمیتونم بخورم....گفتم باشه خودم میخورم!...یکم بعدش خودم هم دیگه نمیتونستم بیشتر تحمل کنم! که داداشم گفت ازیتا تو از کدوم روغن استفاده کردی؟ گفتم همین که رو میزه....گفت باهوش اینکه روغن سالاده!!! 


هیچی دیگه دیشب یکی از بد ترین پیشامد های زندگیمون رقم خورد!


میگه ازیتا تو که قراره یه هفته بعد ازدواجت برتگردونن پیش خودمون چه کاریه اصلا ازدواج کنی عروسی بگیری... :|



نظرات 1 + ارسال نظر
shayan یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 16:46

:))))

:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد